måndag 22 september 2008

Utmanad!

Lilla J har utmanat mej...
Jag ska fylla i mina svar och sen utmana 3 nya bloggare.
Nåväl, här kommer mina spännande svar!

5 platser där jag varit på semester: Kenya, Norge, Österrike, Tjeckoslovakien, Tyskland

5 jobb som jag har haft: Skoförsäljare, suttit i kassan på Konsum, jobbat på café, fritidsledare genom lss, grundskolelärare

5 saker i min handväska: Plånbok, mobiltelefon, penna, järntabletter sen graviditeten, godispapper (såklart)

5 saker i min frys: Örtsmör, glass, älgfärs, majs, salladskyckling

5 saker i min bil: Barnstol 2 st, blöja, solglasögon, fiskedrag, norska mynt

Utmaningen fortsätter...
Bokmal
Thedevilwears
Elevra

Betrakta er som utmanade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ursäkta men jag lånar din lista. Tyckte den var kul!!

Anonym sa...

I will, så fort jag kommer hem från jobbet. Kul och tack. Men du, jag BEUNDRAR dig att du arbetar med de yngre förmågorna. Du måste vara en ängel ;-) Men, vad kul det var!

Fick höra mycket roligt, såsom att en pappa brukade bränna filmer och ge bort...