fredag 26 september 2008

Äntligen!

P-staven ute och kilona borta. Nu väger jag helt plötsligt mindre än jag gjort sen Fiffilur kom! På 1,5 månad har 3 kg försvunnit utan ansträngning. Jag kan t.o.m äta mer onyttigt nu än jag gjorde med staven inne. Skillnaden är att jag inte är lika hungrig, portionerna är betydligt mindre och jag blir mätt fortare.

Provade byxorna jag köpte tidigt i våras, innan de där kilona kom smygandes och nu passade de igen. Riktigt gött Jessi! Synd bara att det var 3/4 byxor och att det är höst nu... Men shit happens, jag är glad i dag i alla fall.

3 kommentarer:

Jessi sa...

Det är väl modernt med trekvarts nu med. Ta ett par snygga stövlar under så är helgen räddad ;-). Ha det gött!

Unknown sa...

Du kan vara glad alla dagar! Duktiga du!

KRAMAR

Anonym sa...

GRATTIS Grattis. Bra jobbet, dessa jäkla hormoner-vad de ställer till det.