fredag 5 september 2008

Kräftor igen!

I kväll ska vi på kräftskiva igen. Barnen ska sova hos farmor och farfar, så vi får sova ut till morgonen. Men vad knäpp man blir när man har barn. Min tanke var att åka och käka kräftor och sen åka hem i hyfsad tid, vara hyfsat nykter för att få en god natts sömn och en ljuvlig sovmorgon. Det vore inte helt fel vill jag lova.

Vi har varit vakna sen klockan 6 då lillan bestämde sej för att det var morgon! Hon som brukar sova till 7.30 i alla fall. Nåja, grabben hade en bra natt, han kom visserligen till oss, men somnade om fort och sov lugnt och stilla till klockan 8. Tänk om de kunde synka bra nätter och sena mornar nån gång...

Nåja, trist väder idag, så det blir nog bakning med grabben. Filur sover nu, äntligen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Morgonstund har guld i mund...Hmmmm Gott med kräftor. Jag ska åka hem till familjen idag och vi ska också surpla kräftor. Så gott.

Det lät som en bra plan...

Unknown sa...

Åh, jag vill med ha kräftor! Och barnvakt! Och sovmorgon! Och...

Anonym sa...

Åh, jag lurade på att komma hem i helgen. Jag villockså ha kräftor!!

Anonym sa...

Ont i huvudet? :)