måndag 15 september 2008

Ingen lust

Idag har jag inte lust till att göra någonting...

Har slappat på köksgolvet och lekt med lillan. Hon behöver nåt i magen innen hon ska sova, sen ska vi hämta Nenne, lämna tillbaka filmer på bibblan och köpa tvättlappar. Det är nog allt jag kommer åstadkomma idag. Matlagning en vända får det väl bli också. Make S har jour denna veckan och kommer inte hem förrän efter 17, så vi lär nog tyvärr få käka utan honom misstänker jag.

Undrar om jag kommer ur mysbrallorna idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt ok att skrota runt i mysbrallorna HEEEELLLA dagen. Usch, ibland är det bara så. Man orkar och vill aboslut ingenting.

10 minuter, skönt! Vi fick 100 frågor utifrån måluppfyllelse, verksamheten, engagemang, och lokalt uppsatta mål SAMT fackets frågor. Phuuuu men jag är nöjd i alla fall.

Nu blir det snabblunch...;-)

3 barnsmamma sa...

Det verkar som att det är en mysbyxe dag idag!

Unknown sa...

Man bara måste inte alltid komma ur dem!!! ;)