onsdag 24 september 2008

En ny seg dag...

Vad är det för fel?
Helt trött på allt. Dagen började ändå piggt, men sen drog lillan igång sin gnällsång och all ork rann ur mej... Hade tänkt masa mej upp och ta kort till mitt nya körkort, som jag fortfarande inte gjort, men med en sån gnällspik, vill jag inte se de korten. Får bli på lördag när gubben är hemma, så jag kan åka dit i lugn och ro. Jag ska ju ändå dras med kortet i 10 år.
Nu ska jag laga lite mat till fröken gnällspik. Just nu är hon rätt nöjd och leker i brorsans rum. Hon har dragit ut ALLA pussel.
Mammas dilemma:
-Städa massor?
-Nöjd dotter?
Enkelt just idag. Nöjd dotter!

Ska ta en promenad innan jag hämtar sonen. Lillan får sova i vagnen och jag kanske piggar på mej aningens...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör du rätt i, även om man inte visar kortet så frekvent så vill man ju vara nöjd.