lördag 13 september 2008

En produktiv dag

Idag har vi:
  • Fixat overaller till bägge barnen
  • Bytt kökskran
  • Städat övervåningen
  • Fikat x 2 (utlåtande av pajen finns vid receptet)
  • Oljat barnens lilla ute-cafébord
  • Slängt sommarblommorna ute
  • Börjat att olja soldäcket
  • Plockat ihop altanmöblerna
  • Lagat mat
  • Badat barn
  • Skickat över grabben till mormor för övernattning
  • Lekt (maken och min lillebror kör radiostyrd bil och helikopter

Så jag är ganska nöjd med dagen och kan med gott samvete sitta i soffan med en chirrebirre-påse och slappa!

Barnens overaller - bilden blev på sniskan och datorn lydde mej inte, hihi... Grabben valde sin själv, Bamse skulle det vara, så det var bara att köpa!

Han fick mössor och vantar till också.

Radiobil...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev trött bara av att läsa allt! Vi har äntligen börjat greja i köket så imorgon ska tapeterna upp!

Anonym sa...

Att du kan! Wow, du ska vara nöjd med en ytterst produktiv dag.

Anonym sa...

Vill bara berätta att Nenne sover nu men insomningssträckan var lång. Inte för än 20.45 snusade han sött i morfars säng, så jag höll på att somna före. Det sägs ju att gamla inte behöver så mycket sömn men då har jag inte fyllt 30 ännu med tanke på mitt sömnbehov....