tisdag 23 september 2008

Har varit ute

  • Det var varmt och svettigt.
  • Lillan rultade ner för trappen och slog sej, så nu har hon fläskläpp igen. Blodvite blev det också.
  • Kaffet drack jag på stående fot.
  • Grabben kom ut tillslut - klädd efter 1,5 timme naken, vägrandes att ta på sej kläder.
  • Lillan blev blöt i gumpen.
  • Hon försökte smita X antal gånger. Du käre make?!? Jag önskar mej ett staket. Kan du hälsa tomten, nu när du är där?
  • Dotra gnäller konstant och näsan rinner. Är det p.g.a. gnället eller kommande förkylning? Eller är det månne en tand, hihi...
  • Batterierna i Lillans leksaker börjar ta slut, så de låter om möjligt än värre.
  • Och vad är det för land min man åkt till? En ny skolmasaker!

Ni känner positivismen i mina inlägg idag, eller? Kan nog bli lite tröstätande framför tv:n i kväll. Finns det nåt bra på burken i kväll då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmmm Idol kan man alltid slöa framför men jag tyckte Maria Wearn var bra förra veckan, kanske mest för jag gillar Gotland ;-)