tisdag 9 september 2008

Hos le fotograf...

Hade tid idag för att bestämma vilka kort som ska vara med i bröllopsalbumet. Först hade jag tänkt, eller snarare inte tänkt, att Martin också skulle vara med, vilket inkluderar barnen då vi inte hade barnvakt. Sen insåg jag och bestämde att jag åker själv! Tur var väl det, för jag satt där i 1 timmer och 15 minuter. Vid första anblick så såg de flesta korten jättebra ut, vilka skulle jag ta? När jag suttit och spanat, bläddrat, funderat och klurat insåg jag att jag behöver proffshjälp. Så jag tog hjälp av fotografen och hon såg ju såklart saker som jag inte såg. Tillslut, efter att ha bestämt tackkort, album och vilka 12 fotografier som skulle med, var jag redo att gå hem.

3 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHA! Önskade att jag med hade åkt själv med tanke på att vi var där närmre två timmar... innan vi bad om hjälp! *skrattar* Hoppas du känner dig nöjd!

KRAAAAM

Anonym sa...

Det ska bli kul att se dem! Jag visste inte att ni hade tagit kort hos fotografen. Såg nu godingen i skyltfönstret?

Anonym sa...

Vad kul att välja bilder, kan tänka mig att det supersvårt när man väl sitter där.