fredag 31 oktober 2008

Lugnet före stormen

Klockan är 8 och bägge barnen sover än. Grabben kom och kröp ner hos mej kvart i 7 och somnade om. Lillan ropade på välling vid 7 och somnade om. Jag har duschat och gjort mej i ordning i lugn och ro, men nu är det snart dags att väcka de små - vi får besök sen.

Fiffiluran har sovit sen 18.20 igår, men vällingpaus då vid 7. Hoppas hennes sömn vänder nu och att hon kan sova ordentligt på dagen igen. Det vore skönt. Hon har snart sovit 14 timmar! En trött liten fis. Sonen somnade vid 20.30 tror jag, så han har väl snart sovit 12 då.

Nej, det här går inte! Dags att dra igång för dagen.
Tjipp, tjipp som vi säger här i Värmland!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du stönig?? NU förstår jag inte vad du menar haha

Jag vaknade med ont i handen, de trodde det var en inflammation i handleden, jag gick lindad tre, nästan fyra dagar, idag känns det bättre. Den korta versionen :)

Anonym sa...

Hajk också va? ;-) Skönt att de sovit gott, kör hårt idag.

Anonym sa...

Hahahahahah det förstås, tänkte inte på det!

Anonym sa...

Godmorgon, hoppas ni har fint väder där uppe. Ha en bra dag.

Anonym sa...

Klart du ska köpa peppisar, det var så gott att jag inte har kunnat sluta äta.

Det var så fint på kyrkogården,verkligen! Kramar och tack för omtanken...