torsdag 23 oktober 2008

Blondinbella

Hahaha, jag tror jag dör!

Tjejen gick den 12 oktober ut med att hon skulle göra ett uppehåll i bloggandet, ta hand om sej själv efter våldtäkten, ägna sej åt studier och allt vad det nu var.

Idag läser jag på expressen.se att hon ska börja blogga igen på söndag! WOW hon hade ett uppehåll på hela 2 veckor. Snabbläkt efter våldtäkten må jag säga. Hon skulle också ha en ny approach i sin blogg:
-Jag ska satsa på en mer mogen approach. Jag har alltid klassats som en blond 17-åring, men nu ska en äldre tjej träda fram. (Citat från expressen)

Ja just det, hon har ju precis fyllt 18, klart hon är mer mogen nu. Jag menar, hela citatet bara utstrålar ju mogenhet! Att hon sen festar med Linda Rosing gör hela mogenheter ännu mer trolig.

1 kommentar:

Anonym sa...

*suck* *dubbelsuck* det kallas att ta ståndpunkt, visa styrka...;-)

Ja fröken Rosing är väl inte det sällskap jag hade önskat att min dotter frotterade sig med i tonåren!