söndag 12 oktober 2008

Möhippa igen!

Denna gången var det jag m.fl. som stod för planeringen!

En heldag med drejning, tipspromenad, lunch, skivinspelning, 5-kamp, buffé och utgång. Jag tror och hoppas att den blivande bruden var nöjd med sin dag.

Aningens seg idag, men jag lämnade ändå sällskapet vid 23.30, då orkade jag inte mer. Sängen lockade mer än krogen... Men det är väl så det är när man är ensam med barnen under veckorna. Viljan fanns, men inte orken. Jag tänkte att om jag följer med kommer jag bara sitta där och vänta på att klockan ska bli 2, så jag får gå hem. Hur kul är man då som party-kompis?

Nu kan jag bara luta mej tillbaka och invänta det stundande och vackra bröllopet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dig mycket väl att det är ett stort ansvar och slit. Men dagen lät ju som en riktigt höjdare. Jag hade verkligen varit nöjd :-D

Unknown sa...

SUPERTACK för en bra planerings"buddy"!!!

Jessi sa...

Jag hade en helt fantastisk dag. TACK!