onsdag 22 oktober 2008

Tur msn finns

På msn har min käre make skrivit vart han för tillfället är på jobb.

Just nu står det Kvitfjell - inte så mycket klokare på just var han är, mer än att han är i Norge. Men jag har i alla fall ett svar till de som frågar! På deras hemsida kan jag se att temperaturen ligger på nollan, inga hieser är öppna och ingen snö synes på webbilderna.

Jag brukar ha koll på vilket land han befinner sej i och eventuellt på ett ungefär var i landet han är. Det räcker för mej - vi pratas ju vid varje kväll, han har mobilen med och på hela dagarna OM något skulle hända och jag vet på ett ungefär när han kommer hem. Det räcker gott för mej. Varför hålla reda på alla tusen skidanläggningar och andra ställen han kan tänkas vara på? Norr, syd, öst eller väst räcker för mej (om jag ens har koll på det...). Om inte annat ser jag ju på landskoden när han ringer i vilket land han är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha där har jag faktiskt varit, ligger utan för Lillehammar vid Guldbrandsdalen om jag inte helt missminner mig! Dock var det typ 13 år sen, men ändå!