tisdag 14 oktober 2008

Nu är det klippt!

Ja, håret alltså! Det blev aningens kortare och mer uppklippt och urklippt än jag hade tänkt, men jag blev nöjd!

Snälla svärmor passade barnen och de var som vanligt lyriska över att få spendera tid med älsklings-farmor.

Jag fick tid att titta igenom korten vi tog på barnen. Det var inte det allra lättaste, men jag fick efter mycket möda fram 10 kort och ett på förstoring. Sen fanns ett jättefint kort på barnen, som jag skulle vilja ha uppförstorat på Canvas i svartvitt. Men en hygglig storlek gick lös på 1995:-. Aningens för mycket för vår ekonomi just nu. Det andra kalaset gick ju på nästan 2500:-, så det får räcka för nu. Efter jul kanske, när jag börjar jobba igen, för det kortet uppförstorat ska jag ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att det lockar, men precis som du sa, svindyrt...Tyvärr. Skönt att du blev nöjd med håret.