tisdag 7 oktober 2008

KLAR

Barnen är fotade, både de och jag lever, sonen vägrar klä på sej kläderna, utan leker glatt i sitt rum och lillan vägrar sova.

Vi fick nog en hel del bra bilder ändå, även om det inte var helt lätt att fota två barn som ville springa åt varsitt håll. Några på var och en ensamma blev det också. Jag ville ha något kort på barnen med bara överkroppar och det fick vi väl till, men på de sista fick jag rycka in och hålla barnen så de fick kika fram på varsin sida om mitt huvud. Lillan var så trött på det hela, så henne gick det inte att fota utan nappen, tyvärr. Men hellre det än inte alls. Och tack gode gud att svärmor kunde vara med! Tack så mycket Fru S d.ä. Nästa vecka ska jag iväg och välja ut bilder, det är det roligaste av jobbet. Vi ska ha en förstoring också (fast inte den med mej på då...)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men vadå? Tre snyggisar är väl bättre än två? ;)

Anonym sa...

Skönt att det gick bra, blir ju säkert kanonkort :-D

Anonym sa...

Vart har ni varit och fotat?

Fru S sa...

Hos fotografen här hemma.