måndag 13 oktober 2008

Fort Boyard

Liten pingla har finslipat sin klätterkonst. Hon behärskar nu:
  1. Storebrors säng -resulterade i en bamsebula i alla dess färger i bakhuvudet
  2. Mammas och pappas säng - där kan man hoppa och tända och släcka lampor
  3. Sofforna i vardagsrummet - både armstödsvägen och vanliga vägen
  4. Våra stolar - har nu kommit på att hon faktiskt kan skjuva ut dem också
  5. Sin egen och brorsans TrippTrapp - sin drar hon till diskbänken (say no more!)

Så nu för tiden är dörren till vårt sovrum stängt, dörren till Nennes rum är stängd emellanåt och öppningen till vardagsrummet pryds nu mer av ett soffbord på kant. Det enda jag inte kan göra något åt är stolarna i köket. Men å andra sidan är det där jag är för det mesta. Ett alternativ är ju att lägga dem ned, men NJA... Ingen lust med det. Jag plockar ned lillan stup i ett i stället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har hört om folk som säger att de klättrar på väggarna. Tyvärr har jag aldrig sett nån gjort det men det skulle inte förvåna mig om lilla F blir den första.