måndag 17 november 2008

Vaken Filura

Happ, hon somnade vid 18.30 och vaknade igen en timme senare lagom till storebrors nattning. Nu vägrar hon sova. Jag tror att Nenne har knoppat in, men när lillasyster gör det samma vet jag inte. Just nu käkar hon gurka - kan ju inte muta med glass varje gång hon vaknar...

Hon är hostig, så jag vet inte om det är hostan som väcker henne eller inte. Hela dagen har hon varit trött och sliten och somnade fort vid middagsluren och hyfsat fort vid nattningen. Hon har somnat bättre om kvällarna nu i slutet, men vaknat under kvällen någon gång.

Jaja, pappan i huset har ju åkt och jag trodde hennes nattningar hade vänt nu under helgen, men tydligen inte. Säger som sonen "Attans bananer" och tur att jag inte är utsvulten ändå. Så vi får väl se när denna kväll slutar.

Over and out!

Inga kommentarer: