måndag 17 november 2008

Va F*N???

Helt plötsligt har jag inget tryck på vattnet, för att i nästa stund inte ha vatten alls!?!

Ingen lapp från kommunen och lillan har precis bajsat. Hade våtservetter som tur var, men hon blir ju röd i rumpen av dem. Men vad gör man? Efter ett tag kom vattnet tillbaka, med samma låga tryck. Ringde grannen och det var samma där. Vattnet kommer och går hela tiden, med lågt tryck.

Tur att jag hann duscha i alla fall. Hade tagit himla lång tid annars och frågan är om jag hade kunnat skölja ur schampot över huvud taget.

Happ, undrar hur länge detta kommer pågå?

3 kommentarer:

Anonym sa...

MEN vad irriterande, det måste ju kommunen tala om. Tur att du hann duscha och att det löste sig lite ändå

Anonym sa...

Hejsan! det står på kilshemsida att dalliden kommer att ha dåligt med vatten den 17 och 18 och att det finns vatten att hämta. Det hände mig förra veckan det är skit tråkigt,

Kram Ulle

Fru S sa...

Ulle:
Va, har jag missat det?!? Jag som lusläser kils hemsida vaaaarje dag ;-).
Lat kommun som inte kan skicka ut en lapp - alla har väl inte internet! Men kommunalrådet var min förre chef - say no more!