tisdag 18 november 2008

Kvällen slutade 22.30

Och jag provade verkligen ALLT.

Välling
Gurka - notera, ingen glass
Panodil
Ny blöja
Kärlek
Gos
Musik i rummet
Kramar
Mer kärlek
Sova på soffan
Trötta ut henne i sängen
Allt som fanns the book.

Hon somnade först när jag gick och la mej i min säng. Tro inte att hon somnar på någon soffa, eller med tv:n på i sovrummet heller för den delen. Men så fort det blev mörkt och tyst sov hon på tre röda. Så i natt har jag trängts med en närhetstörstande, hostig ettochetthalvt-åring. Not so much sleep...

Trist väder är det idag och sonen har börjat dagen med att visa en av sina mindre bra sidor. Inget allvarligt, men det siar lite om hur dagen kommer att bli. Grått och trist är det ute också. Hade tänkt ta en tur till Familjecentralen på bvc, men jag vet inte om jag orkar, eller om lillan orkar... Misstänker att det får bli en tv-dag. Ev något besök till någon polare åt grabben + en massa starka koppar kaffe!

Hur kan lillan vara så pigg? Hon har ju sovit lika lite som jag + att hon kräver mer sömn/dygn än mej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojojoj det är en kamp det där! Vilken tur att televisionen finns ibland ;-)

Tack, jag ska åka in vid 13.00 så jag ska lägga mig och somna om, annars blir jag alltför hungrig!