onsdag 26 november 2008

Kvällsmat

Frågade sonen om han ville ha lite välling i mugg till kvällsmat. Jag tänkte att det kunde vara milt och gott efter en magsjuka.

-Hehe, men mamma, jag är ju stor!

Efter att jag förklarat att man faktiskt kan äta välling även om man är stor, så tyckte han att de var en bra idé och till och med riktigt gott.

Febern har släppt och jag hoppas att han somnar tidigt och utan problem. Han somande ju kl 21.00 i går, sov oroligt under natten och vaknade 6.45 i morse, så det borde gå lätt. Men jag har lärt mej att borde kan gå åt andra hållet också...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Berätta för honom att Patrik i Forshaga dricker välling än! Och han är STOOOOR! Dock dricks den inte i pipmugg! *skrattar*

Anonym sa...

*Skratt* Ja, fru S han är ju stor, tänkte du inte på det? ;)

Fru S sa...

Lilla J:
Ska berätta det för honom! Men han drack inte heller i pipmugg, utan en vanlig - han är ju stooor ;-)