torsdag 13 november 2008

Inspektionen genomförd

Nu har jag kontrollerat vad jag har till advent och vad jag saknar är egentligen något att ha i fönstret i sovrummet. Lillan ska kanske ha en egen julgardin också. *blink, blink farmor, julklappstips*

Nu är det bara en rejäl röjning och storstädning som behövs, (vem ska jag blinka åt nu?) så är vi redo för advent sen.

December brukar, som för alla, vara ganska körig. Vi har ju även en son som tvunget skulle komma i december i stället för februari, så vi har en födelsedag på självaste lucia att fira också. Men i år har jag faktiskt varit ganska tidigt ute med klappar och presenter, så nu återstår endast några få - eller ja, en hel del ändå, men många är redan fixade.

Count down till advent: 2 veckor
Count down till födelsedag: 4 veckor
Count down till jul: 6 veckor
Count down till nyår: 7 veckor
Count down till arbetsstart: 8 veckor - glmp...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Julgardiner ska man väl ha innan jul annars blir det inte kul... haha nu var jag allt rolig. Ska genast kolla läget på julgardinfronten.

Jessi sa...

Jisses vad tiden går...