måndag 25 augusti 2008

Vad har hänt med min rygg?

Vaknade i morse och allt kändes som vanligt. Tills jag steg upp och började röra på mej. Vad 17 har hänt med min rygg? Det hugger till som attan varje gång jag lyfter armarna över brösthöjd, eller gör en roterande rörelse. Jag vet inte att jag gjorde något igår som skulle ha åstadkommit denna smärta?!?

Nåja, det som inte dödar härdar.

Har i alla fall lämnat sonen hos dagmamman, första dagen efter sommarlovet. Han vaknade i morse och frågade förväntansfullt vilken dag det var och när svaret var "måndag" sken han som en sol. Han skulle få gå till dagmamman idag! Lämningen gick som en dans. Fast jag måste medge att jag har varit lite orolig då han varit hemma i 8 veckor, men han verkade tycka det var skönt att få komma iväg igen. När jag gick hem kom känslan från innan sommaren - hämta tidningen, gå in och göra frukost, läsa och äta i lugn och ro... Det blev inte riktigt som innan sommaren för lilla fröken har ju vuxit en del hon med. Fast en riskaka och lite mjölk fick henne lugn en stund i alla fall. Nu sover hon och jag har duschat, solen skiner och allt känns fint (bortsett från ryggen då, men står jag still känns den inte!).

1 kommentar:

Sandra N sa...

Usch då med ryggen...
jag kan få lite ont i syggen och bli stel om jag legat konstigt när jag sovit. Man har liksom inte superkoll hur man ligger när man sover. ;-)
Lite svårt att se.

Ha det bra!
Imorgon öppnar buxus på fjädern på wåxnäs 10-17.
Kram