onsdag 27 augusti 2008

Ett år sen...

För ganska exakt ett år sen skrevs följande i min förra blogg:

Skottpeng?!?

Nu har det hänt IGEN! Martin har sovit 8.5 timme, oavbrutet. Jag somnade 23, matade mellan 2-3, Elvira vaknade igen 6.00 och somnade inte om sen. Martin ville bli väckt (vad hände med väckarklockan?) kl 7, så då puttade jag på honom. Vet ni vad karln kläcker när han masar sej upp kl 7.15? "Guuud va trött jag är!!!"Det måste va skottpeng på sånna kommentarer va? Är du trött så håll tyst om det när du vet att jag är uppe flera gånger under natten. Ska väl till hans försvar tillägga att han tog med sig Alvin upp och jag fick somna om igen. Elvira somnade väl om vid 7.45 och 9.15 kom Alvin in, på pappas begäran, och väckte mej. Då tyckte han nog att han varit riktigt snäll som lät mej få så lång sovmorgon. Total nattsömn = 7.5h Tja, det får väl räknas som OK

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det fläsk med löksås idag? Det är en stoooor favorit hos mig nämligen...beställer det nästa gång jag kommer förbi om det går bra. Vi kanske kan ta lite vin och kladdkaka också?

Unknown sa...

HAHAHA! Om du skulle göra en jämförelse med idag då? Hur skulle det låta då? Hihihi...