söndag 17 augusti 2008

Personlig almanacka

Jag har beställt mej en personlig almanacka! Det var riktigt kul att få designa en egen och bestämma vad den skulle innehålla. Den var ju inte så billig, men jag hoppas få användning av den.

Jag börjar jobba efter jul och i vanliga fall har jag en lärarkalender för förskolan. Jag tycker den är bra, för där finns veckoplanering + vanlig almanacka. Men i år ska jag ju bara jobba vårterminen, så jag tyckte det var onödigt att dra på en sån under hösten.

Ska bli spännande att se hur denna kalender ser ut när den kommer. Upp till 2 veckors leveranstid var det och jag valde att den skulle börja i september, så det borde ju gå bra!

Väntar och längtar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va in å kollade sidan med personlig almanacka och jag tror jag ska köra en copycat där. Verkar helbra! Även om jag inte jobbar just nu tycker jag det är en massa som ska kommas ihåg hela tiden med aktiviteter osv.
Kul idé iallafall.

Anonym sa...

Jag tittade på den också, men skulle vilja ha ett annat teckensnitt samt möjlighet att lägga in bilder...vi får väl se hur nöjd du är med din, jag måste nämligen inte ha min förrän från januari 2009...

Anonym sa...

Jag har också beställt en, har du fått din ännu?