lördag 30 augusti 2008

Stegräknaren

Jag har kämpat och kämpat för att komma upp i 10000 steg per dag och jag tycker det är svårt. Nu när jag har studerat denna stegräknare närmare inser jag att alla småsteg jag tar räknas inte. Den börjar inte räkna förrän jag har tagit typ 6-8 steg och det är ju ofta jag bara tar några få steg. Från spisen till kylen, från bordet till diskbänken osv. Så jag undrar hur många steg som aldrig blir registrerade??? Det står så fint att det har ett filter som tar bort alla ev störningar, men jag VILL ju att mina störningar ska registreras... Attans, får fixa en billigare stegräknare tror jag. En utan filter.

Men nu är det helg, så stegräknaren vilar. Jag likaså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör du helt rätt i, att ta dig lite vila! Jag vet, det är så enerverande det där med att de inte börjar ränka direkt. Det är många värdefulla steg som går förlorade...

Visst var tröjan häftig!