torsdag 21 augusti 2008

En sån där dag...

Trots att jag nyss fått hem massor av nya kläder från HM och trots att det mesta är rent, hittar jag inget att ha på mej. Jag känner mej svullen och plufsig, fast jag inte är mer svullen och plufsig än andra dagar. Det kan ju ha att göra med att jag inte får sova på nätterna och det är inte lillan, utan den store grabben som krånglar. Han sover fram till 1 ungefär, sen kommer han in till oss och leker väderkvarn. Det är armar, ben och huvuden överallt i sängen. Runt, runt, runt går han, tills han efter någon/några timmar äntligen somnar om. Fast han kanske sover innan, men då mycket oroligt i så fall. Mamman och pappan är ju onekligen ganska trötta, så de har inte full koll på om han sover eller ej.

Nu ska jag straxt iväg och träffa två gamla gymnasiekompisar och det var meningen att bägge barnen skulle med. Men eftersom Nenne idag är ganska trött, så orkar han inte riktigt med en tillställning med nya människor och nya barn. Jag tror det blir lugnast utan honom, så han får följa med pappa och farfar ut och fiska i stället och han sörjer nog inte för det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh åh, nyfiken på vad du tyckte om grejjerna från HM. Har tittat i den katalogen och La Redoute och det är mycket fint. Själv sover jag som en väderkvar när jag sover ensam.. och lite som en hund som bäddar, så jag kan förstå din trötthet :)

Fru S sa...

Jag fick jättemycket bra saker från HM, bl.a. kofter som jag alltid snålar ur på... Men du vet, ibland faller inget i smaken!

Anonym sa...

Du är säkert fantastiskt fin, ibland känner man sig bara sådan!

Kul med H&M, jag ska också ta ett race i katalogen framöver. Den ligger och pockar på uppmärksam vid nattduksbordet.

Jag överlevde fastan, har nu klämmt i mig en stor pizza och är normal igen.

Hoppas att daten var bra. Fiska är inte fel det heller.

Kramar

Unknown sa...

Jag har vispgrädde här hemma som behöver vispas - så skicka hit grabben bara!! Hihi...

Anonym sa...

Jag tror han är en av mina bästa lärare nånsin, alla kategorier.