torsdag 14 augusti 2008

Tröttnat på Linda Rosing

Nu har jag läst hennes blogg i några veckor/månader ganska flitigt och nu börjar jag faktiskt att tröttna. Det handlar alltid om hennes barn, vad hon ätit till lunch, (oftast räksallad) vilka skönhetsgrepp hon gjort och vilka fester hon varit på. Sen är det alltid massa bilder på henne i alla möjliga positioner och lägen.

Tja har man läst en vecka, har man nog läst hela bloggen. Å andra sidan skriver ju jag jämt om mina barn, all kaos vi har och vad vi gör om dagarna. Allt beror ju på vilket intresse man har och vad man gillar att läsa om. Jag har nog läst färdigt Lindas blogg för ett tag och håller mej till mamma-bloggarna framöver. De ger mej mer och jag känner igen mej där tillskillnad från Lindas glammiga liv och vilda fester.

Tack och hej på ett tag fröken Rosing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här. jah ahr oxå lämnat henne... Rosing alltså....