lördag 16 augusti 2008

Det här med att blogga...

Egentligen, vad håller man på med?

Tar fram fotbad - fotar före
Använder fotbad - fotar under tiden
Lägger ut på bloggen - ???

Vem bryr sej egentligen om mina fötter och min familj?

Fast detta blogg-fenomen verkar ju vara här för att stanna. "Alla" bloggar ju och "alla" lägger ut bilder på sin vardag, sina saker, sina kläder och "alla" läser nån from av blogg. (Utom då min bakåtsträvande bror. Han tycker inte det är intressant alls, han vill hellre komma och hälsa på och få saker och ting berättat" lajv". Han är såklart hjärtligt välkommen, jag älskar min bror och blir glad när han kommer!)

Så jag fortsätter väl att fota mina fötter före, under och efter och lägger ut för er att beskåda. Sen hoppas jag att det jag skriver roar er lite också...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ä jätteavis på ditt fotbad.

Fru S sa...

Du är hjärtligt välkommen hit för att bada dina fötter! Du lär ju vara värd ett (och i behov av ett också kanske?!?)

Anonym sa...

Jag tar mig faktiskt inte ner, men min tanke är att muta J att göra det ikväll faktiskt