måndag 18 augusti 2008

Sommaren är snart slut

Åtminstone för vår del. Pappa S har bara denna veckan kvar på semestern innan han börjar sin säsong ute på jobb igen. Han reser mycket och är borta största delen av veckorna under hösten. I gengäld är han mycket hemma på våren och sommaren.

Så nu börjar vår höst igen och allt vad det innebär.
  • Dagmamma för Nenne
  • Förkylningar och sjukdom
  • Nattning av bägge barnen själv och allt annat också för den delen...

Men det är mysigt också. Jag är ju av den typen att jag gillar att vara ensam emellanåt. Under hösten är det ofta kasst väder och tillåtet att sitta inne och mysa. Tror ni det är möjligt för mej att få till Fiffilurans scrapbook då? Efter hösten börjar ju mitt jobb igen och då lär jag absolut inte hinna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Jag är också en ensamvarg ibland. Vilken fin bild du har på lillkillen. Ha det gott.