onsdag 3 december 2008

Snö och snö och snö och hosta

Det var uppehåll i snöandet mellan lunch och bolibompa ungefär. Nu snöar det igen, vägarna är riktigt måddiga och ingen plogbil i syne. Jag hoppas verkligen att den kommer, för vad jag kan förstå av SMHI så kommer det att frysa på framöver och då blir det inte så kul att ta sej fram... Men det har varit kul att köra min bil idag - det är ju en quattro!

Lillan har dragit på sej en hemsk hosta, den var ju på väg bort från förra förkylningen, men nu verkar den ta omtag. Hoppas det stannar vid hosta bara...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, har ni så pass mycket snö. Det är ju tur att du har en bra bil att köra runt i, fin färg också ;-)

Anonym sa...

Kikar in och kollar så ni inte ha snöat igen ;-)

Anonym sa...

Ja,hur gick det på jobbet? Kändes det bra?

Har en rejäl tegelmur här hemma,vet inte vad det är med mig men jag stångas just nu med den.

Usch,förkylning lät inte alls bra,håller tummarna att det ej är så.