söndag 21 december 2008

Dunderförkyld

Jag är helt genomförkyld. Näsan är igen täppt och nässprayen hjälper i en timme ungefär. Hela kroppen värker på morgonen och huvudet känns som det är fyllt med bomull. Locket för öronen släpper inte och bihålorna värker så att jag har ont i tänderna på höger sida.

JA, det är synd om mej idag. Jag måste julpynta, städa, ta hand om massa tvätt och försöka överleva förkylningen...

Lillasysters humör är jag inte riktigt rustad för idag, det är därför hon inte kommit i byxorna än. Grabben har spenderat natten hos farmor tillsammans med kusinen, som är 8 månader yngre, så han har nog haft det riktigt kul.

Nu hoppas jag bara på att det släpper innan julafton, det vore ju kul att vara någorlunda pigg då.

4 kommentarer:

Sandra N sa...

Krya på dig!
Kram Sandra

Anonym sa...

Usch,krya på dig, det där lät inte alls kul tjejen!

Anonym sa...

krya på dig! Men du har väl allt en stark karl som kan hjälpa till!!??

Fru S sa...

Anonym:
Jo, men han har fullt upp med att stycka älg, köpa gran, ta hand om barnen osv...