måndag 23 april 2012

Pimp my husvagn

Har bytt ut gardinerna. Tyckte inte rysch-pysch med krås var så kul... Ser bättre ut lajv, än på bilderna. Nya rullgardiner blev det också. Nu funderar jag på om dynorna går att färga...





Så lägger bloggen in bilderna åt det hållet som den tycker är rätt, FAST de egentligen är vända åt andra hållet i min dator. Och inte finns det nån rotera-knapp heller - morr...

Har du en bärbar dator, får du vända den ett kvarts varv, annars får du vrida huvudet. Sorry...

3 kommentarer:

Din mor sa...

Förmodar att tyget är syntetiskt och då är färgning ingen bra idé.

För ett bra färgningsresultat krävs bomullstyg.

Fru S sa...

Mm... Det är detta jag misstänker, men jag tänkte prova på tyget runt vår säng. det ska bytas ändå!

Härliga Livet sa...

Hej slank i din blogg via google =)
Jag har oxå byta gardiner i våran vagn förra året. Vill fixa till dynorna oxå, men det är nog ett häst jobb att göra det om man inte är duktig på att sy förstås.
Ha en skön sommar!!!
Pernilla