måndag 9 februari 2009

VC

Testade nya funktionen att bli uppringd. Jag ringde precis kl 8 på en måndagmorgon och kön var såklart full. Knappade in mitt telenr och tänkte att det tar nog tid att bli uppringd. Men med två små barn, varav ett kinkigt och sjukt, verkade det vara en bra idé ändå. Det tog inte ens 10 minuter så var jag uppringd.

Nenne har svinkoppor, till apoteket för att få salvor - receptfria - blir det inte bättre ska vi komma tillbaka och få antibiotika. Suck... Min hosta nämnde jag i förbifarten, men ingen respons där, så jag hackade vidare.

Lillan somnade sittandes i fåtöljen kl 10, så hon är inte pigg. Hon somnar inte bara sådär i vanliga fall - aldrig. Så jag blir hemma med henne i morgon. Ska ringa dagmamman och höra hur hon ställer sej till svinkoppor. Förhoppningsvis får jag släppa dit sonen. Pappan i huset åker såklart till Lillehammer på jobb idag. Nåja, snart sportlov!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det fungerar! Usch ja, svinkoppar är inte alls kul. Skönt att ni får lov snart och kan pusta lite ;-D

Anonym sa...

Hahha exakt, han har inget tungband så han kan banne mig klia långt ;-D Precis man ska tänka naturligt, lite choklad, lite glutamat och sedan så...Nä men det tar emot att proppa sig full med hormoner.

Unknown sa...

Stackars er! Hoppas ni blir bättre snart! Hör av er angående lördag! Vi bokar inte något annat så det är helt ok med oss att avboka i sista stund. Säg dessutom till om det finns något i kan hjälpa till med!

Kram kram