söndag 8 februari 2009

Service av familjen

I morgon måste jag ringa VC.
-Sonen har troligtvis svinkoppor.
-Dottern likaså.
-Dottern hostar och hackar som bara den, näsan rinner massor och hon har feber.
-Jag hackar och hostar och det vill inte ge med sej. Mamma säger att jag kanske har mykoplasma - och OK min kroppstemp har varit aningens hög på sistone, men inte feberhög.
-Det känns som om jag har vätska bakom vänster öra, fast jag har inte ont. Det känns som om det rinner runt där inne ungefär som när man har badat och fått vatten i örat.

Bara att sätta sonen framför tv:n dottern på höften och sätta sej i telefonkö. Oh, vad jag längtar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch och fy,lät inte roligt något av det där...Kolla upp dig så att du inte har någon sådan skit i kroppen, krya pÅ Er.