måndag 9 februari 2009

Rosa är favoriten

Nennes favoritfärg har sedan länge varit rosa. Han fick förr helgen välja sej en tröja på Kapp Ahl och såklart valde han en rosa. När vi tittade på MeandI´s hemsida fastnade han för en rosa svettisjacka, så jag fick ju snällt beställa en. Vi hade tittat på grävskopor, rallybilar, verktyg och han tyckte de var OK, men när vi kom till denna jacka sa han bara "Den vill jag ha mamma. Nu behöver jag inte titta mer!" Hoppas han kommer ha den ofta, för kläderna är ju inte gratis direkt...

Nennes jacka syns här
och såklart fick Fiffilur en klänning som ni kan se här.

Två cerisa barn - ett av varje kön!
När Fiffilur skulle välja pyamas valde hon den med massa fordon på.
Något har blivit lite fel någonstans i tillverkningen... Nenne är ju ett måndagsexemplar, men Filuran vet jag inte riktigt vad jag ska skylla på. Fast jag har ju inte direkt prinsess-stylat henne heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla vad jag satt och läste, precis innan jag navigerade in till din blogg: http://www.alltombarn.se/foraldraliv/sa-breddar-du-konsrollerna-for-dina-barn-1.21358

Fru S sa...

Jessica:
Då är vi en bit på väg alltså ;-)