fredag 30 januari 2009

Nick

Lillasyster har lärt sej att man kan nicka när man säger JA.
Hon är så söt med sitt nickande huvud.

Lillasyster har lärt sej att när storebror stänger in sej på sitt rum kan man ta stolen från sitt rum, dra den till hans dörr, klättra upp och öppna.
Storebror är mindre söt när han inte får vara i fred.

Lillasyster kissade på toaletten och när hon skulle berätta för pappa vad hon gjorde kissade hon på golvet.
Mamma är inte så söt när hon torkar kisspölar.

För övrigt är familjen ovanligt fredagssöta idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag tillbaks igen, hur går det med dina luftisar? Hihihi kan tänka mig att moder är vrång då det vankas lite kiss på golvet ;-D

Anonym sa...

Familjeidyll...

Anonym sa...

Ja,det är hemskt. Vi har ju hyrt en stuga denna veckan i Lindvallen så igår la jag mig i baksätet,sov hela vägen och idag mår jag helt ok :-D Ska ta två åk sedan blir det lilla lugna,men kan inte hålla mig ;-D Må gott