onsdag 7 januari 2009

Halvstart

Ja, vi hade inga barn på skolan i dag, så jag har ju faktiskt bara halvstartat... Det gick bra, nycklar fick jag, hittade alla rum gjorde jag också!

Drömde mardrömmar om att jag aldrig kom i väg i morse. Klockan blev 9 innan bilen rullade mot jobbet. Som tur var blev inte verkligheten så. Vi kom i tid - nästan...

Både barn och make klarade sej själva utan mej här hemma. I morgon börjar lillans inskolning. Men hon har ju varit där så många gånger, så det lär inte bli några som helst problem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi tack och den där Kleerup är en riktigt idiot. Gry fick massera hans axlar i reklampauserna för att han ens skulle stanna kvar...

Skönt med en mjukstart då ;-D Men du lär ju komma in i det snabbt.

Anonym sa...

Nästa gång som jag kör kanske vi är i tid....;-)