fredag 12 augusti 2011

Yack!

Står här med ägg i håret!!!

Tycker det känns heläckligt och jag hoppas att resultatet väger upp denna äckelkänsla. Ett ägg räckte i alla fall till mitt hår. Hade i det i en liten barnoljeflaska och sprutade i håret. Det funkade bra, höll mig över badkaret och jag spillde bara lite... Jag tog bort strängen (varnad på No Poo-sidor, den är svår att få ur)! Håret ser gyllene blont ut p.g.a. gulan. Ska bli mycket intressant detta. Har även läst att en del inte fått bort lukten av ägg ur håret. Därför gör jag det nu på morgonen, så jag hinner tvätta om innan jag ska träffa taco-brudarna i kväll.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, men först ska jag skölja ur ägget med KALLT vatten över badkaret. Ingen lust att få frukosten i huvudet liksom... Återkommer!

2 kommentarer:

Din mor sa...

Oj, oj och vad blir blir nästa steg, höns i trädgården??

Fru S sa...

Inga höns - det kacklar nog här på denna sidan häcken ändå!