torsdag 11 augusti 2011

Tillbakagång

Har en liten tillbakagång med håret. Blir lortigt fort igen och det tyckte inte ens om havregrynen idag...

Ska prova ägg, fast det känns helt sjukt - som allt annat jag provat med denna metod iofs. Lite meck med det hela bara, det ska i torrt hår och sen ska det sitta i tills det torkar (urk). Efter det ska ägget sköljas ur med svalt vatten, så det inte blir äggröra där uppe på toppen.

Ska googla lite på No Poo och se om jag finner nåt tips på fett hår. Har förresten sett reklam på TV för Wen, balsamtvätt. Vet inte bara vad som egentligen finns i denna produkt. Kollade hemsidan, men det stod inget innehåll där. De säger ju såklart att där inte finns några kemikalier eller SLS och alla kvinnor är SÅÅÅÅ nöjda!

Nu ska jag leta äggrecept, så jag vet precis hur jag ska göra. Får se om det blir i dag eller i morgon. Efter det ska jag nog publicera alla mina inlägg!

Inga kommentarer: