söndag 14 augusti 2011

Tjoff - sa det!

Så var även denna semester till ända!
Fast det känns rätt ok ändå, kanske t.o.m lite, lite, lite kul!
Men hur lång semester man än har, så jag jag inte lyckats träffa alla jag tänkt träffa eller gjort allt jag tänkt göra. Fast vi har ju varit i Göttebörrrj, Vimmerby, Skara, Gränna, Sunne vattenpark och Leklandet här hemma i stan. Vi har fått nyasfalterad och breddad uppfart, ny mur och nya plattor.Vi har badat, slappat, läst och lekt. Träffat många goda vänner (även om några inte hanns med), ätit mycket god mat och druckit gott. Firat 6 födelsedagar i familjen och en treårig bröllopsdag. Och på det säkert massa saker jag glömt, eller inte orkat räkna upp. I det hela taget en helt klart godkänd sommar!

1 kommentar:

Din mor sa...

Gött och ha så mycket kul att minnas när höstmörkret smyger sig på.