torsdag 30 september 2010

Pluggelipluggplugg

Jag studerar ju denna terminen och idag kunde jag lämna in den stora praktikuppgiften i matten. Jag har också gjort klart diagnosen och skrivit på de två inlämningsuppgifterna som ska vara klara om 2 v i svenskan. Där skulle jag också göra en praktikuppgift och det gick bättre än jag trodde, märkte jag när jag började skriva. Nu ligger 3 böcker här bredvid mig som ska plöjas igenom inom det närmaste + nya gruppuppgifter i matten.

Men det är faktiskt riktigt kul att studera och jag har möjligheten att träffa mina vänner här hemma över en kopp i studiepausarna (som ibland är lååånga). Jag har alltså en skön höst och barnen är sådär lagom länge på fritids och hos dagmamman. Jag hinner med att ta ut snabeldraken, lägga i en tvätt och träna på crosstrainern. Livet är rätt bra denna termin. Jag hoppas bara inte jag får sota för det till våren...

Inga kommentarer: