måndag 1 juni 2009

Jag har ju fått börja om!

Jag mitt otekniska smido lyckades ju reseta wii-spelet! Sonens spel hängde sig och gick inte att stänga av, så jag provade resetknappet i tron om att hans spel skulle börja om från början. Alltså i startläge, som när man stoppar in skivan. Grejen var ju att HELA spelet nollställde sig. ALLA spel är nollställda inkluisive active sport såklart!

Ja, ja träningen ska ju bli av, men det var trist att börja om. Nu har jag ju fått ett eget Wii Nintendo i morsdagspresent, så jag lär ju få börja om igen när det kommer. Ändå stönar jag mig och kör 30-dagars i hopp om att min smarte make kan flytta över alla inställningar till det nya. Att jag inte ens har frågat honom bevisar väl bara hur osmidig jag är!

I natt ska denna värmebölja ta slut för denna gången, lagom till jobbveckan börjar igen.

Inga kommentarer: