onsdag 17 juni 2009

Döläcker?

Många bra förslag på mina ben, men inga stämmer. Har funderat (efter samtal med min far) på att det kanske är min peelinghandske som är orsaken. Det är det enda jag kan komma på att jag ändrat på den senaste tiden. Så kan det gå om man ska göra sig snygg! Provade allergitablett igår = ingen effekt. Kliade mig så jag har hela låret fullt i blåmärksprickar idag.

MEN, ljuset i min tillvaro är att jag gjorde sista dagen på jobbet i dag! Shoppade även en klänning som det stod mitt namn på. Arbetskamraten frågade när jag skulle ha den och jag svarade sanningsenligt att jag vet inte. Hon tyckte inte jag var klok som köpte en klänning för 700 pix och inte ha något tillfälle att ha den på. Men vaddå?!? Nån gång kan jag ju piffa till mig lite extra, jag var ju döläcker i den med mina blåprickiga ben. Ännu hetare utan ben - eller prickarna kanske är mer korrekt...

Inga kommentarer: