torsdag 30 augusti 2012

Gåta

Vilket namn blir detta?

L1

4 kommentarer:

Malin sa...

Hej Elin! Du efterfrågade vardagsrecept för ett tag sen, jag testade denna soppa för ett tag sen och den var supergod. Den gick även hem hos resten av familjen. Den är lättlagad och snabb att göra. Även väldigt god att värma som matlåda. Som vanligt så ändrade jag lite i receptet... jag hade inte majs (ingen poppisgrönsak i min familj) utan tog frysta soppgrönsaker. Det funkade alldeles utmärkt och gjorde den ytterligare lite matigare. Testa gärna!!
Du hittar den här:
http://www.tasteline.com/print-pages/print-Recipe/?recipeId=1035&portions=4

//Malin

Fru S d. ä. sa...

Ellen blir det. :)

Fru S sa...

Tack, Malin! Ska testas framöver.

Rätt gissat - Ellen it is!

Din mor sa...

Klart det blir Ellen!!!!

Att jag inte klarade uppgiften får jag nog skylla på min jobbiga arbetsvecka. Hjärnan var på annat ställe, så att säga :-))))