måndag 3 oktober 2011

Sova sött?

Nu har jag och maken beställt nya madrasser. Jag märker att jag är väldigt trött i korsryggen när jag vaknar. Jag har också ett bäcken som säger ifrån titt som tätt på olika vis och jag vaknar flera gånger under natten (utan att varken barn eller snarkande karl är orsaken).

Nu väntar jag som attan på de nya madrasserna. Tyvärr var det ju ca 4 veckors leverans på dem och när man väl bestämt sig vill man ju ha dem på en gång! Helst igår...

För övrigt kan jag rekommendera Sova-affären på Bergvik. Bra och trevlig personal som även verkade mycket kunniga. Andra dagen vi var in var barnen med och till och med dem tog de hand om så vi kunde prova sängar i fred. Barnen fick prova en sån där dyr sak med motor på, så de var nöjda hela tiden. Kan det bli bättre? Två madrasser fick de sålt i alla fall och frågan är om de fått det om inte barnen varit så nöjda.

Inga kommentarer: