torsdag 18 juli 2013

Fortsatt op övertalning av hjärna

Frukost: Avlöpte utan större fadäser
Lunch: På hotellet. Valde bort det mesta av kolhydrater, åt några små stekta potatisar bara. Valde kaffe utan kaka efter maten.
Em: Familjen åt glass. Jag stod och höll i en Ben and Jerry´s. Men körde tricket läs innehållsförteckningen och valde sedan en Loka med Strawberry Ice cream-smak.

Eftersom att morgondagen innehåller massa aktiviteter, allt från tandläkare, till frissa och senare en konsert, hoppas jag på - nej jag SKA springa en tur till i kväll. Lördagen bjuder nämligen upp till bröllop, så då lär jag inte springa och knappast dagen efter heller!

Over and out!
Elin du ÄR bra!

3 kommentarer:

Malin sa...

Du är fantastiskt duktig! har aldrig haft den disciplinen vad gäller motion, är lite avundsjuk på dig. Skulle behöva vara där du är idag!men min ursäkt är att jag inte har tid!! hört den förr?? Hoppas ni har en skön sommar. kramar

Jessica sa...

Bra driv i dig, och jätteskoj att ses igår!

Frida sa...

Du ÄR bra! Ja henne känner jag igen att jag läst! Du med? Kul att du också har en blogg :)