onsdag 22 februari 2012

Icke-kompatibelt

Mitt vuxen-Jag hade ett konflikt med mitt DRAÅTSKOGENVÄCKARKLOCKAJAGVILLSOVA-Jag i morse. Mitt Vuxen-Jag vann - nätt och jämt ska tilläggas...Men när mitt vuxen-Jag skulle övertyga lillan om att det var dags att gå upp, fanns inget vuxen-Jag hos henne att vädja till. Hon hade ett DRAÅTSKOGENJAGVILLSOVA-Jag och ett barn-Jag och bägge ville samma sak, vilket de gjorde väldigt klart för mig...

Den stora familjemedlemen med snopp, brukar säga att familjemedlemarna med snippa har samma morgonhumör. Tyvärr är dessa två humör Icke-kompatibla.
Denna veckan befinner sig familjemedlemen med den stora snoppen* i Österrike och kan inte medla mellan de två icke-kompatibla med snippa. Som tur är har den lille medlemen med snopp ärvt sin fars morgonhumör och är f.n. stand in som medlare på morgonen.

*Vad roligt det blev när man slängde om orden så ;)

Inga kommentarer: