söndag 13 juni 2010

Snart sommarlov

Det har varit en hektisk vårtermin, men nu är den snart slut! Bara 3 arbetsdagar kvar, två lite blaj, blaj och en med möte och överlämning. Jag hoppas det blir en lugn början på sommaren. Här hemma väntar lite trädgårdsarbete, byte av panel på garage och gavel, breddning av garageuppfart storstäd av huset, tapetsering av vardagsrum och mycket sol verkar det som.

Jag och lillan var i stan idag och handlade lite, så nu har jag ny bikini och hon ny baddräkt. Vi är alltså redo för solen som lovas under veckan!

Grabben var DJ här förut och vi fick lyssna på allt från dansband, till julsånger... Nu är han hos bästisen och lillan är med pappan till garaget för att laga handbromsen på min bil, som tydligen krånglar. Jag ska försöka ta tag och börja städa i nåt rum - frågan är bara vilket, de är hemska allihop, så inget lockar mer än det andra...

1 kommentar:

Din mor sa...

Så skönt somrig din blogg har blivit......