torsdag 8 oktober 2009

Vaken sen 04.10

Lillan sover nästan alltid bra, hela nätterna utan ett knyst. Grejen är bara att om hon vaknar är hon vaken i minst 1,5 timme. Så var fallet i morse. Hon ropade 04.10, skulle till min säng och där kan hon ju verkligen inte somna om - inte ens efter välling. 5.30 surade hon in till sin säng och jag fick en blund eller två. Klockan 6 ringde min klocka och när jag 6.10 kikade in hos henne tror jag hon fortfarande var vaken. När jag kom ur duschen sov hon i alla fall som en stock, men då skulle hon väckas.

Så jag är lite trött idag...

2 kommentarer:

3 barnsmamma sa...

Hej! Välkommen tillbaka till bloggandet! Har saknat dina inlägg. Jobbigt att hon är vaken så länge om hon vakknar på natten. Mina somnar om i stort sett så fort de hamnar i våran säng.. Vi är ofta 4 stycken i sängen. Den ena pojken sover för det mesta hela nätterna i sin säng och den andra kommer ALLTID smygandes på natten. Tjejen kommer bara om hon behöver upp på toan mitt i natten.. Som sagt välkommen tillbaka! Kram

Din mor sa...

Kan det vara att mormor nattade tjejen redan vid 19-tiden. Tösen kanske var utsövd, hi, hi..