måndag 13 maj 2013

I made it!

Jaja, det var inte så hårt, detta första pass. Men ändå - det är genomfört!
5 min uppvärming.
Springa 1 minut, gå 2miuter x 6
5 min nedvarvning

Det gick riktigt bra och en minut var precis lagom, så jag till och med kände att jag hade kunnat springa mer - och det är ju bra för framtiden. Då kommer jag ju vilja springa igen, till skillnad om jag hade gett mig på att springa 2,5:an direkt...
Jag hade en app i tlf som visslade när det var dags att byta från att gå till att springa och värt om. Och Run Keepern hade jag på, så jag kunde se min väg, hastighet och distans efteråt. Inte för att det säger så mycket just nu, men sen när jag har nåt att jämföra med kanske.
Det värsta var när jag kom till den brantaste backen och insåg att jag kanske hinner upp för den innan det är dags att börja springa. Men se näpp, det gjorde jag inte. Precis när den nöp till och blev som brantast blåte det i visselpipan och det var bara att börja kuta. Fast det gick ju!

Välbehövlig mat efter passet!

Inga kommentarer: