lördag 16 juni 2012

Vardagsrum


Nu har jag bestämt mig och jag har inte ens valt mellan något! Inte illa.
Fattar du inte vad jag dillar om?
Jo jag har hittat en tapet till vårt vardagsrum och jag ramlade över den och bestämde mig för att det var den jag ville ha. Har inte ens haft flera alternativ att välja bland, Jag gillade den och har inte brytt mig om att leta vidare. Stort gjort av mig!
Så här ser tapeten ut i alla fall, från www.sandbergs.se

Det blir en fondvägg, längst in i rummet, som jag tror ska få gå ut lite på en angränsande vägg. Här har inte beslut fattats än. Resten av väggarna blir i en beige från tapeten. Fanns såklart en tapet i den beiga, men den kostar liksom 790 kr rullen, så det får bli färg i stället. Slipning av parkett och målning av tak ingår också i renoveringen. Samt byte av fönster - där börjar vi!

1 kommentar:

Din mor sa...

Ni kommer få gatans läckrast vardagsrum. Jag har sett början till fövandlingen och det lovar gott vill jag lova.